miércoles, 3 de febrero de 2010

Camí Blanc Castellonenc 31-01-10

Aquesta setmana la gent del bellota bike anàrem a diferents llocs, el grup més nombrós a completar una marxa que pujava al Benicadell i mentre jo, que no em trobava amb la suficient motivació vaig decidir cridar-li al meu amic Lluís dels bikers de Castelló de la Ribera i anar-me’n amb ells. No cal ni comentar l’acolliment que aquest grup mostra sempre que va algun biker d’altre grup amb ells, senzillament jo em vaig sentir com a casa i no és la primer vegada que em passa ja en van unes quantes.
El lloc de quedada va ser la Repsol de Castelló i l’hora les 8h del matí, promte ens dirigirem cap a la pobla per trobar-nos amb Javi de la pobla i altres bikers trets de la mateixa factoria i confeccionats amb el mateix patró.


Des d’ací enfilàrem cap el camí Blanc que ja ens va presentar Juan als membres del Bellota Bike però amb una particularitat i és que on ens trobàrem l’enllaç de camins que no sabíem on eixien el mestre Javi em va comentar que no tenen eixida.
Cal dir que el camí Blanc va exigir un gran esforç però prompte em vaig adonar que l’aparença enganya i que els bikers de Castelló són tot un referent en aquest esport, per l’humilitat, àvids de descobrir rutes extraordinàries, companys dels seus companys, doctes en la seva especialitat. No sé, podria estar elogiant-los sense descans però reben la menció d’amics tots i cadascun d’ells.














De camí cap al Pla, Javi tanmateix ens va obsequiar amb un xicotet sender màgic però molt breu.




Esmorzarem un Buixcarró, sense comentaris i enfilàrem cap al Molló Miramar al Pinar dels Frares on un gladiador em va assenyalar el camí cap a la Barraca d’Aigües Vives(Trajecte on poder realitzar bike extrema).












En conclusió, altra excursió amb la penya Castellonenca que sempre és un plaer.

2 comentarios:

  1. yeeeeee josuuu .. !!! collons quina reseña que ens has fet !! estas per a treballar en el marca.com !!!! xDDDDDD

    Ja saps que pots vindrer cuant vullgues !!! ,, si fem algo aixina especial de eixida per fora ja t´avise ...

    ResponderEliminar
  2. ajajajajaj, no et preocupes, això sí, compta amb mi per a fer rutetes d'eixes que tu saps...


    Salut!!

    ResponderEliminar